close

  • Być wiernym Ojczyźnie mej, Rzeczypospolitej Polskiej
  • ZAMÓWIENIA PUBLICZNE

  • NUMER ZAMÓWIENIABDG.741.029.2018
    DATA PUBLIKACJI2018.10.15 09:55
    TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIAPrzetarg nieograniczony
    WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ(CPV)48210000-3 - Pakiety oprogramowania dla sieci, 48824000-0 - Serwery drukarek, 30120000-5 – Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące, 50310000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn biurowych; Dla części II: 30125110-5 – Toner do drukarek laserowych/faksów 30124100-5 Fusery 30124300-7 Bębny do maszyn biurowych 30125100-2 Wkłady barwiące
    RODZAJ ZAMÓWIENIAUsługi
    OSOBY DO KONTAKTUPaweł Gola, Elwira Rogalska
    KONTAKTbzp@msz.gov.pl
    DATA OSTATNIEJ ZMIANY2019.01.04 15:35

    OPIS ZAMÓWIENIA

    Dla części I:

    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja i rozbudowa Systemu Wydruku na potrzeby MSZ i placówek zagranicznych poprzez dostarczenie (dotyczy lokalizacji na terenie Warszawy):

    - oprogramowania z co najmniej 36 miesięczną subskrypcją,

    - serwerów centralnych Systemu Wydruku oraz

    - serwerów lokalnych Systemu Wydruku.

    Ponad powyższe w zakres przedmiotu zamówienia wchodzi usługa druku wraz z najmem urządzeń drukujących.

     

    Dla części II:

    Przedmiotem zamówienia jest dostawa przez Wykonawcę fabrycznie nowych, nieużywanych i nieuszkodzonych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na potrzeby Ministerstwa Spraw Zagranicznych oraz odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych.

     

      

    ZAŁĄCZNIKI

     

    Pliki do pobrania z dnia 15 października 2018 r.

    Ogłoszenie o zamówieniu (plik PDF)

    Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (plik PDF)
    Załącznik nr 6a/6b - Jednolity Elektroniczny Dokument Zamówienia (plik PDF)

    Załącznik nr 6a/6b - Jednolity Elektroniczny Dokument Zamówienia (plik espd-request.xml)

    Załącznik nr 1a - Opis przedmiotu zamówienia dla części I (plik PDF)

    Załącznik nr 3b - Wzór Formularza Cenowego dla części II (plik Excel)

     

                 Pliki do pobrania z dnia 25 października 2018 r.

    Zawiadomienie o wniesionym odwołaniu (plik PDF)

    Kopia odwołania (plik PDF)

     

                  Plik do pobrania z dnia 31 października 2018 r.

    Odpowiedzi na pytania z dnia 31 października 2018 r. (plik PDF)

     

                  Pliki do pobrania z dnia 9 listopada 2018 r.

    Odpowiedzi na pytania i zmiana treści SIWZ (plik PDF)

    Załącznik nr 1a do SIWZ, OPZ dla części I - zmieniony (plik PDF)

    Załącznik nr 3b Formularz cenowy dla części II- zmieniony (plik Excel)

     

                 Pliki do pobrania z dnia 16 listopada 2018 r.

    Zmiana treści SIWZ (plik PDF)

    Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu (plik PDF)

               

                Pliki do pobrania z dnia 19 listopada 2018 r.

    Odpowiedzi na pytania i zmiana treści SIWZ (plik PDF)

    Załącznik nr 1a do SIWZ, OPZ dla części I - zmieniony (plik PDF)

     

                 Pliki do pobrania z dnia 21 listopada 2018 r.

    Odpowiedzi na pytania i zmiana treści SIWZ (plik PDF)

    Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu (plik PDF)

     

                 Pliki do pobrania z dnia 27 listopada 2018 r.

    Zmiana treści SIWZ (plik PDF)

    Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu (plik PDF)

     

                 Pliki do pobrania z dnia 29 listopada 2018 r.

    Zmiana treści SIWZ (plik PDF)

    Załącznik nr 3a Formularz cenowy dla części I - zmieniony (plik PDF)

     

    Pliki do pobrania z dnia 6 grudnia 2018 r.

    Informacja z otwarcia ofert (plik PDF)

     

    Plik do pobrania z dnia 4 stycznia 2019 r.

    Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej - część II (plik PDF)

    ZMIANY